lördag 6 augusti 2011

Kul ju !

Detta var ju hur kul som helst, extra glad att det finns så mycket mammapower ( som Johan utryckte det ) där ute. Tack alla som kikade in !!
Man kan ju annars lätt bli lite nertryckt med tonåring i huset - Mamma du fatta ju inte.
Men si det gjorde jag, och nu skriver jag ännu ett inlägg i min blogg :))

Idag är det dags att lasta in lite hö till hästarna i vinter.... har redan pressat och packat i vagnar.
Men regnet hängde i luften hela dagen igår så vår granne var så snäll och lät oss ha vagnarna i hans maskinhall.
Men idag är det ingen återvändo, ca 700 småbalar ska nu upp på loftet.
Ska se om jag hinner ta ett foto och försöka på att lägga in det senare.
Om min armar fortfarande är användbara  ikväll vilsäga.
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar