onsdag 10 augusti 2011

Godmorgon

Eller godmorgon vet i fanken.. har blivit tilldelad ett alldeles hemskt morgonhumör.
Har haft det så länge jag kan minnas, inte kanske så att jag är arg utan mest deprimerad.
Livet är helt enkelt skit den första halvtimmen på dagen.
Konstigt det här, det sägs att de första minuterna på morgonen bestämmer hur resten av dagen skall bli.
Tur för mig att det inte stämmer :)
Då skulle jag varit deprimerad varje dag och det är jag ju inte ( jo förresten en halvtimme varje morgon är jag ju det )
Undrar vad det är för någon kemisk obalans i kroppen som fixar detta varje natt ?

Nåväl, efter denna obligatoriska halvtimme kan dagen bli precis hur som helst... hur bra som helst helt enkelt.
Idag blåser det nästan storm men inget regn.... vilken lycka !
Otroligt trött på regnet och att använda gummistövlar den 10 Augusti.
Men visst är det en obehaglig höstkänsla redan ??
Var är den underbara sommaren ?? Kommer du tillbaka eller ??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar