onsdag 24 augusti 2011

Kattjouren

Jag har ett tag kollat runt hos Kattjouren och delat deras inlägg om hjälp för hemlösa katter på Facebook.
Har ju inte riktigt kommit över att vår älskade Oscar försvann för över ett år sedan.
Usch jag är så blödig !!
Så det kändes inte riktigt rätt att ta emot en ny katt ännu.... men så bara gick det inte längre <3
Jag har ju nästan det perfekta hemmet för en katt så det går bara inte att låta bli.
Så nu har jag blivit med katt igen.... ja, ja vi får ju se hur det går först.
Den stackaren skall ju först fångas in och sedan iväg till veterinär för vaccinering, ev kastreras / steriliseras, id märkas och så ska han/hon kollas upp för det var en haltande liten katt som förmodligen blivit påkörd.

En bild från Kattjourens sida / hoppas jag snart får chans att sätta in ett trevligare foto på den stackars katten.

Gå in och kolla på kattjourens sida om du som jag vill hjälpa till, man behöver inte alltid ta en katt. En liten slant kanske kan rädda flera katters liv.

Fortsättning följer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar